ALGEMENE VOORWAARDEN
Bestellen & Voorwaarden
Graag je bestelling minimaal 2 weken voor leverdatum te plaatsen. Vermeld de gewenste besteldatum, aantal personen en fotovoorbeeld/beschrijving bij je vraag, dan kunnen we je sneller helpen en meteen kijken naar de beschikbaarheid.
Om je datum te reserveren werken we met een aanbetaling door middel van een betaalverzoek. Deze dien je binnen 24 uur te voldoen, anders vervalt de reservering. Dit is maximaal de helft van het totaalbedrag van je bestelling. Het resterende bedrag dient uiterlijk op de besteldatum betaald te zijn.
Bij Maymara worden de taarten en sweets uniek gemaakt. Foto’s die aangeleverd worden van het werk van collega bakkers worden uitsluitend ter inspiratie gebruikt en niet 1:1 nagemaakt. Ook eigen werk wordt niet 1:1 nagemaakt. Dit om (eigen) creativiteit de ruimte te geven.
Annuleren & wijzigen
Je bestelling mag kosteloos gewijzigd of geannuleerd worden tot 2 weken voor leverdatum. Met uitzondering van bruidstaarten, deze dienen uiterlijk 1 maand voor de leverdatum geannuleerd te worden. Bij annuleringen binnen dit termijn wordt uw betaling niet teruggeboekt. Dit in verband met reeds gemaakte kosten en het gereserveerd houden van de datum.
Bovenstaande regels gelden ook voor boekingen voor styling en ballondecoratie.
Levering
Wij zijn geen fysieke winkel met openingstijden en werken enkel op afspraak. De bestelling dient uitsluitend op de afgesproken tijdstip opgehaald te worden. Wij zijn dan ook alleen op de afgesproken tijdstip aanwezig om je bestelling te overhandigen.
Afhalen van de bestellen kan in Zevenaar. Advies is om de taart aan de passagierskant op de grond te voervoeren. Op schoot of op de stoel wordt afgeraden omdat de taart tijdens de rit kan gaan schuiven of beschadigen.
Bij warme of tropische temperaturen dien je je bestelling met de airco aan of de bestelling in een koeltas/koelbox met koelelementen te vervoeren.
Bestellingen kunnen tegen een meerprijs worden bezorgd, €0,50 cent per kilometer + €20 per uur. De bestellingen kunnen bij afleveren door ons op de daarvoor bestemde tafel opgebouwd en gepresenteerd worden. Als de klant niet aanwezig is op de locatie dient er door de ontvanger een verklaring te worden ondertekend dat de bestelling correct en ongeschonden is afgeleverd en opgebouwd.
Vanaf het moment dat de bestelling is opgehaald, is Maymara niet aansprakelijk voor eventuele schade aan het product. Advies is om taarten en sweets in de koeling te bewaren. Taarten tot 1,5 uur en sweets een half uur voor het aansnijden/serveren uit de koeling halen.
Onmacht
Maymara is een eenmanszaak en behoudt zich het recht voor bij ziekte, letsel of zwaarwegende (privé)omstandigheden waarbij wij vanuit ons kant niet kunnen leveren de opdracht te annuleren of uit te stellen.
Klachten
Als je niet tevreden bent over de producten dien je dit direct of binnen 24 uur na het ophalen/bezorgen te melden bij ons. Hierbij dien je een stuk van het product en foto’s te kunnen overhandigen zodat wij deze kunnen beoordelen. Aan de hand hiervan kunnen wij een passende oplossing bieden. Kun je geen stuk van het product en/of foto’s overhandigen of zijn de 24 uur al verstreken dan word je klacht niet in behandeling genomen.
Allergenen
Maymara maakt gebruik van ingrediënten die een allergische reactie kunnen veroorzaken.
Dit zijn Gluten, Ei, Pinda, Noten, Soja, Melk(inclusief Lactose), Cacao en Sesam.
Ook kunnen de producten sporen van allergenen bevatten. De producten worden in een ruimte geproduceerd waar diverse allergenen aanwezig zijn. Als je een allergie hebt dien je dit ten alle tijden te vermelden om problemen te voorkomen. Maymara Cakes is niet aansprakelijk voor problemen voortkomend uit dit feit.
Door je bestelling/boeking te plaatsen ga je akkoord met alle aangegeven punten.